luni, 16 iunie 2014

HUCCI, MONEDE ŞI STOPARE ÎN CREŞTERE (+ ALECS):



Măi, sincer să fiu, din câte am auzit eu despre Hucci e că e o tipă extrem de frumoasă, dar să mă aştept la aşa ceva când am primit nişte poze cu ea, a fost ceva aproximativ atât de interesant încât am vrut să vă spun şi vouă! Pozele le analizăm mai încolo.




Dacă v-aţi pus întrebarea ce face această fiinţă deşeluşită pe un joc, răspunsuriile sunt mai jos!:








 Vedem că ea chiar nu e aşa cum pozele o arată a fii(Doamne fereşte!). Deci hai să trecem mai departe, unde ne uimeşte în continuare.






Fiinţele superioare ei, cei care au tot dreptul pentru a se plânge şi pentru a-l bate pe D-zeu:




Iubăreaţă asta mică, a?




Râdeţi, mă, că nu vă aude nimeni.




Fetele care au ceva de comentat la fazele de mai sus, aştept comentarii.









Hohotele cică enervează lumea.






Examinatul pozelor!: Femeile iubesc asta.







Prima poză! Nu putem observa atât de multe cât timp nu mărim poza, nu-i aşa? Deci hai să le mărim puţin, să vedem ce ascunde acest animal în apogeul său feminin.











Ruj pe ţigaretă, ceea ce e puţin scârbos, fetelor. E scârbos până şi să priveşti aşa ceva.







 Celulita aceea pe care cică toate o aveţi, dar la unele dintre voi e invizibilă.







Geantă fake Made in China.








Pe viitor, când nu are cine să vă facă ziua mai bună sau proastă, da-ţi-mi un chat, sunt foarte mândru să ajut.

UPDATE 2014:





 O mai ştiţi? Tot ea, respectabila doamnă Hucci, mâncătoarea de seminţe 4000 cu 16 viteze, re-debutează pe blog-ul meu. Motivul pentru care se întâmplă asta o să-l afle toată lumea mai jos.










Alecs:






El e Alecs, magnificul ei iubit de pe IMVU, nu s-a vazut cu el niciodată şi a fost obligată să facă striptease-uri la toată lumea, în aşa fel încât să se facă văzută.












 Ce m-a şocat pe mine a fost în ce fel îşi exprimă ea dragostea faţă de el:

  Păi bine, Hucci, nu erai tu o domnişoară? Ne arăţi acum că eşti o femeie atât de uşoară...



 Pe sfărşit am nişte poze cu ea, enjoy:
















Hai, v-am pupat.




Mulţumiri faniilor, vă aştept pe reţelele sociale: 


https://www.facebook.com/CryptMaquette

http://www.youtube.com/user/cryptmaquette/




Pentru întrebări, răspuns-uri, ş.a.m.d..:



http://ask.fm/FKapputt



Cryptmaquette©2014

Un comentariu: