sâmbătă, 27 septembrie 2014

O DUMINICĂ FRUMOASĂ

Duminica mea frumoasă începe cu mine, vorbind despre un subiect foarte întâlnit în lumea de azi. Femeile bărbaţi. Femeile care vor sa aibe pulă. Femeile care ar face totul pentru (una sau mai multe) pula. Începem post-ul de astăzi cu o surpriză de proporţii. Homosexualitatea din următoarele poze, este foarte mare. Rog pişaţii şi pişatele(oamenii fricoşi), să părăsească site-ul, să dea X, să nu-l mai deschidă niciodată(calculatorul) şi să-şi petreacă viaţa frumos, în compania pulii mele. Dacă apar manifestări neplăcute, marş la medic sau farmacist.

lYluxell se numeşte, pentru toate pizdele înfierbântate, care caută altă pizdă, de preferat o altă gaură, decât gaura în care au crescut.


Vorbim despre tipa aceasta, zurlie, fără prea mult păr în cap, cu sânii mult mai mici decât prevede legea femeii, cu atâtea piercing-uri în buze şi pe faţă, urâtă femeie băi nene. Hai să vedem cum arată ca bărbat.



Ok, vorbim despre o tipă a căruia îi place Justin Bieber, din căte se pare. În poza de mai jos observăm cu adevărat cât de mari sunt sânii ei. Băiat pensat? Se mai poartă aşa ceva în 2014? Mi se pare mult prea metrosexual pentru anul ăsta. Mai mult de atât: În prima poză, tipa arată a rockeriţă înfocată, în poza de mai jos arată ca un Justin Bieber-Wannabe.




M-am plictisit să vorbesc despre femei proaste în căutare de pizdă. Hai să vedem şi un bărbat adevărat.


În pozele de mai jos, se află un subiect FOARTE, FOARTE vechi de pe blog-ul nostru. Este VonFake, el însuşi, Curve şi Vagaboante. Marele GANG-BANGER(că-i cam place prin WC-uri), marele GANGSTER, Marele Bărbos. Hai să vedem cum arată micuţul VonFake.

Ok, în poza asta observăm cât de matur este el, la 19-20 de ani, că a crescut mititelul de acum 4 ani, nu-i aşa? După cum deja observăm, tipul nu are o barbă în realitate. Nici măcar nu se observă că e barbierit, pe tenul lui de bebeluş gras. Cred că una dintre problemele lui e că dacă aş fi mama lui, aş avea doar o ţâţă, şi ar trebui să sugă pe rând, el şi toţi fraţii lui. Dragii mei, ştiu că înţelegerea a fost că pun poze cu un bărbat adevărat, dar nu m-am putut abţine, din moment ce mă abţineam cu greu să nu postez pozele astea cu el în seara asta. Hai să vedem o altă poză cu acest King-Kong cu sprâncene stufoase.




Dragii mei, ştiu că mai sus am spus că pensatul e mult prea metrosexual, dar tipul ăsta dezvoltă o mono-sprânceană! Mai presus de asta,are două piercing-uri în buză(snakebites), şi să-mi bag pula dacă mai înţeleg ceva despre micuţul nostru King-Kong.Bebeluşul ăsta gras, ori l-a născut maică-sa la 15 luni, ori a fost un accident undeva aproape de Chernobyl.

Atât pe ziua de azi. Vă pupă Jewse şi vă îndeamnă să faceţi cu toţii infarct.



















Mulţumiri faniilor, vă aştept pe reţelele sociale: 


https://www.facebook.com/CryptMaquette

http://www.youtube.com/user/cryptmaquette/




Pentru întrebări, răspuns-uri, ş.a.m.d..:



http://ask.fm/FKapputt



Cryptmaquette©2014

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu